Κυριακή 27 Μαΐου 2012

cheesecake με φρουτα του δασους


Υλικά

Διαδικασία


για το παντεσπάνι:

Σε ένα μπρίκι λιώνω το βούτυρο, χωρίς όμως να το αφήσω να κάψει. Σπάω τα μπισκότα με το χέρι μου ή στο μπλέντερ σε μικρά κομμάτια και σε ένα μπολ τα αναμειγνύω με το βούτυρο. Παίρνω μια φόρμα στρογγυλή με κούμπωμα κατά προτίμηση και στρώνω στον πάτο της το παντεσπάνι μου.

για την κρέμα:

Στον κάδο του μίξερ βάζω το μαλακό τυρί και το χτυπάω ελαφρά, ίσα να γίνει ακόμη πιο κρεμώδες κι ελαφρύ. Προσθέτω ένα-ένα τα αβγά μου, τη ζάχαρη, τη βανίλια και το ξύσμα. Χτυπάω καλά. Στο τέλος προσθέτω και την κρέμα γάλακτος κι αναδεύω με μια σπάτουλα. Αδειάζω την κρέμα μου πάνω από το παντεσπάνι στη φόρμα και στρώνω ώστε να πάει παντού.
Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 240° C για 20' κι αφού κατεβάσω τη θερμοκρασία του φούρνου μου στους 130° C συνεχίζω για 1 ώρα ακόμη. Αφήνω το cheesecake μου για λίγο να κρυώσει και το βάζω στο ψυγείο για αρκετές ώρες να κρυώσει καλά.
Το βγάζω από το ψυγείο και το γαρνίρω με φρούτα του δάσους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου